Kdaj ste nazadnje kakšno stvar naredili prvič?

Ne bom vprašala, kako kaj novoletne zaobljube okoli diet. Ker vem, da nam je večini malo nerodno, ko pogovori sredi januarja nanesejo tudi na te, lahkotne teme. Letos, za spremembo, se nisem slepila in sem si obljubila na prvega zjutraj samo to, da se bom imela rada (no, pa da bom pila vodo ob alkoholu, ampak pustimo to). Najprej to pomeni, da si ne bom lagala. Hkrati, da si ne bom prizanašala. Da bom želje, ki jih že dolgo nosim s seboj, letos skušala uresničiti; če mi ne rata, vsaj poskusila bom. In to, da bom vsak teden naredila nekaj, kar še nikoli nisem. To ne pomeni samo veliko potezne ‘leteti na Luno’ situacije, ampak predvsem nove poti, jedi, se vrgla v stvari, ki me delajo negotovo, rekla kakšen ‘ne’ več in potem tudi kakšen ‘ja’ več, spremenila kakšno reč ali dve, pa bo. Zavedati se, da lahko delam nove stvari. Saj veste, tisti ‘Kdaj si zadnjič kakšno stvar naredil prvič?’.

cats123

In Bormašina mi je pri tem v veliko pomoč. Sicer ga, zelenega zmešančka, nisem naredila prvič, je pa prvič na blogu, in to šteje. Mercator nam je spet pripravil izziv, tokrat zelenjavno-sadni. Mislim, da ni treba posebej povdarjati, da je namen tega ena sama kipeča gmota zdravja, sijoče in bistre oči, lepa koža, malo dlje sit želodec in zraven izgubljena kakšna deka? Ja, vam povem na dolgo?

cats234

Zelena je top. Ingver je itak top. Avokado krasen vir tapravih maščob, ki ne redijo, ampak so pomemben del prehrane. Kombinacija vitaminov in mineralov banane in špinače je bojda ena najbolj hranilnih in koristnih. Sirotkini proteini poskrbijo za beljakovinski del obroka, kokosova voda pa je ‘a must’ za vse zmačkane oči. Po želji dodate ščep kajenskega popra, zdaj, v teh mrzlih dneh, bo fino pogrel od znotraj.

cats456

File 14-01-16 16 37 21

cats657 cats653

Ne bom vas vprašala, kako kaj diete, samo ponudim vam en fin recept. Če veste, kaj mislim.

Ultrazdrav zmešanček za dobro jutro
sestavine
  1. 1 avokado
  2. 1 banana
  3. 2 stebla zelene
  4. košček ingverja (pribl.2x2x1cm)
  5. 1 pest špinače
  6. 3 dcl kokosove vode
  7. ščep kajenskega popra
  8. 1 merica sirotkinih beljakovin v prahu
postopek
  1. Vse damo v blender in zmešamo do gladkega. Na zdravje in dober tek!
zapiski
  1. Pazite, ko kupujete kokosovo vodo. Zlahka jo zamenjate za kokosovo mleko.
  2. Najbolj zdrav in koristen je napitek za zajtrk. Če želite dobro izkoristiti, kar vam ponuja, predlagam, da najprej na tešče spijete kozarec tople vode, potem pa malo zatem še zmešančka. Učinek bo sit želodec, zaradi beljakovin in maščob bo to držalo kar nekaj časa, hkrati pa ste se posladkali že navsezgodaj.
  3. Po želji dodajte še 1 banano.
  4. Količina, ki nastane iz vsega napisanega zgoraj, je okoli 7dcl, tako da je primerno za dve osebi, ali pa eno lačno.;)
Bor mašina za punce http://bormasinazapunce.si/
 V sodelovanju z Mercatorjevim projektov Kuham.

Kuham

Dodaj odgovor