Meal prep, šestič: RIBA! (No, file.)

Oh, imela sem spisano že celo objavo preko WordPressove aplikacije na telefonu, pa je tehnika zatajila. No, ja, pa pojdimo še enkrat od začetka.

Torej – ribe! Sama nikoli nisem bila ljubiteljica le-teh. Za njihovo konzumacijo sem čisto preveč požrešna. Ker pa se zavedam, da so super zdrave in da bi jih bilo fino jesti vsaj enkrat tedensko, sem sklenila kompromis sama s sabo in kupila file osliča. Tistega, zamrznjenega. Vemo, da to ni najboljša izbira, ampak napredujem! Še boljša izbira pa je bila ta, da sem se opogumila in omenjenega osliča pripravila na neocvrt način. In uspelo je super, juhej!

Pripravila sem dve porciji in eno imela še za naslednji dan. Tudi pogreto se je obneslo super, tako da je tole čisto legit meal prep, ki pride prav, kadar nam zapašejo ribe, ki so polne beljakovin, ki bi jih vsak moral uživati v zadostni količini, kaj ne, ne samo mi reveži, ki hujšamo. Še vedno sicer preferiram jajca ali piščančje/goveje meso, ampak dobro, za malo spremembe so tudi ribe super.

Sestavine:

  • cca. 400 g osliča (oziroma cca 5 filejev)
  • žlica masla
  • sok pol limone
  • 1 strok česna
  • sol, poper
  • ajdovi rezanci (poljubna količina)
  • 1 zelena paprika
  • polovica čebule
  • 1 konzerva paradižnika v koščkih

Postopek:

Fileje osliča odcedimo, popivnamo s prtičkom in zložimo v pekač. Zmešamo maslo, limonin sok, sesekljan česen, sol in poper ter prelijemo po filejih. Pečemo v pečici na 180°C približno 15 minut oz. dokler riba ni pečena – ko meso razpada.

Za prilogo prepražimo čebulo in papriko, ajdove rezance skuhamo, dodamo, vse skupaj prelijemo še s paradižnikom in to je cela znanost.

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.