Meal prep, sedmič: Mlečna prosena kaša

Ena izmed prvih objav na Bormašini za punce, iz daljnega leta 2013, je recept za mlečno proseno kašo z banano. Eden mojih ljubših zajtrkov! Mehka prosena kaša, sladka banana, še malo kakava za povrh … mmm, kar sline se mi cedijo. A ko se človek enkrat poda na pot iskanja bolj zdravnih vsakodnevnih alternativ (ne me narobe razumet, mlečna prosena kaša že v osnovi ni slab in nezdrav recept, samo na tej točki moje prehrane, na kateri sem trenutno, se malce poskušam izogibati kravjemu mleku in kakavu, hehe), potem je primoram določene sestavine malce predrugačiti. In v resnici je to na primeru recepta za mlečno proseno kašo precej enostavno.

V resnici nisem naredila nič posebnega – kravje mleko sem zamenjala z rastlinskim napitkom, prosena kaša je ostala prosena kaša, saj sama po sebi ni problematična, banano sem zamenjala z gozdnimi sadeži, ki imajo veliko manj sladkorja kot banana, namesto kakava pa sem malo okusa celotni zadevi dodala s proteinskim praškom. Je pa to tip zajtrka, ki ga brez problema pripravite vnaprej – za zajtrk. Jaz sem skuhala 3 porcije, eno pojedla takoj, dve pa imela za naslednja dva dni.

Sestavine:

  • 150 g prosene kaše
  • 750 ml rastlinskega napitka
  • gozdni sadeži
  • poljubni proteini

Priprava:

Proseno kašo dobro speremo pod tekočo vodo, nato pa jo kuhamo v rastlinskem napitku (bodisi ovsenem, riževem, sojinem, mandljevem ali kakšnem drugem mleku), dokler ni mehka. Če kaša že absorbira vso tekočino, pa še vedno ni kuhana, lahko dodate bodisi malo vode, ali pa dodate še rastlinskega mleka. Ko je kaša kuhana, jo razdelite na tri enakovredne dele, ter vsakemu delu dodate še gozdne sadeže (ali drugo poljubno sadje). Priporočam edino to, da proteine dodate šele tik preden boste obrok dejansko pojedli, sama kaša in gozdni sadeži pa vas brez težav počakajo v hladilniku.

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.