#MealPrep: Nimamo recepta za curry?!

Nisem čisto prepričana, kako je to mogoče, ampak bila sem prepričana, da na Bormašini zagotovo najdemo recept za curry. Tak z mesom ali zgolj zelenjavni, bila sem PREPRIČANA. Potem pa poizkusim najprej z iskanjem po ključnih besedah, pa mi najde samo recepte, ki vsebujejo začimbo curry. Potem grem iskati še po bazi receptov. Med mesnimi jedmi. NIČ. Med zelenjavnimi. Še vedno NIČ. Hm.

No, bolje pozno kot nikoli. Hkrati ko tole pišem, se spet počutim malce nekoristno. Neizpolnjeno. Ta recept je namreč tako enostaven, da se mi zdi skoraj greh, saj bom za pisanje postopka in recepta porabila več časa, kot pa sem jo najverjetneje za samo kuho, haha. Je pa tole v resnici čisto pravi veganski recept. Včasih paše tudi kaj takega. V zadnjih treh mesecih sem namreč pojedla zelo veliko mesa, pa v resnici po srcu nisem nek hud mesojedec. In zdaj, ko nas poletje razvaja s takimi temperaturami (ne me narobe razumet, edina prednost poletja je ta, da lahko jemo sladoled), se meni osebno meso res ne dopade preveč – razen na kakšnem pikniku.

Potrebujemo:

  • zelenjavo po želji (korenje, bučke, grah, čebula, por, paprika, cvetača …) – jaz sem tokrat uporabila kar mediteransko mešanico zamrznjene zelenjave iz Lidla
  • 1 pločevinko kokosovega mleka (tistega gostega – jaz ga kupim v Lidlu ob azijskih tednih, zelena pločevinka)
  • vir beljakovin – tokrat sem dodala 1 pločevinko kuhane čičeriko (lahko pa nadomestite ali dodate še piščanca, tofu, …)
  • 300 g riža
  • začimbe: curry, sol, …

Priprava:

Za začetek narežemo vso zelenjavo – koščki so lahko malce večji, tudi do 2 x 2 cm. Potem jo prepražimo na malo olja – fino je, da jo prepražimo na hitro, na visoki temperaturi, tako je tudi najbolj okusna. V kolikor dodajate zelenjavo, ki potrebuje več kuhanja (cvetača, korenje), lahko dodate malce vode, da se med praženjem pokuha oz. poduši. Ko je zelenjava napol kuhana, jo začinimo s soljo in curryjem, nato pa dodamo kokosovo mleko. Dobro premešamo in kuhamo še približno 10 minut. Med tem pa tudi skuhamo riž.

Iz omenjenih količin so nastale tri porcije – eno sem pojedla isti dan, dve pa sta me še dva dni razveseljevali v hladilniku. A sem že povedala, da obožujem #MealPrep?

nfd

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.